בעולם השיווק הדיגיטלי יש שיטת עבודה אחת, שכאשר בוחרים לפעול לפיה כל העוסקים בדבר יודעים שהסיכוי להצלחה תלוי אך ורק במקצועיות.
מדובר בתהליך קידום אתרים אורגני והעבודה עם אלגוריתם של מנוע החיפש גוגל.
הקידום האורגני היא מעין חידה לכל מי שאי פעם עבד עם גוגל. שיטת הפעולה של האלגוריתם מעולם לא נחשפה אבל מניסיון עבר של בעלי מקצוע רבים פותחו טקטיקות עבודה שיכולות לסייע לכל אתר להתברג בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש. ההצהרה הרשמית של גוגל טוענת כי לא ניתן לדעת מה סדר הופעת האתרים בחיפוש אורגני, ואולם לא מעט אתרים השקיעו זמן ומאמץ וזכו להגיע לדירוג אורגני גבוה.
קידום אתרים אורגני – איך עושים זאת נכון?
כל אתר טרי רוצה למצוא את עצמו בראש טבלת החיפושים של גוגל. וכדי להגשים את המטרה יש כמה משימות חשובות שאתם לא רוצים לבצע בצורה חלקית.
ראשית, הגדירו מה תחום הפעילות של האתר ובהתאמה מצאו מילות חיפוש שאתם רוצים להתמקד בהן.
ודאו כי מליות החיפוש מחזיקות בנפח גולשים גבוה למקסימום חשיפה ובכמות מתחרים שאתם יכולים להתמודד איתה.
בשלב השני, התעמקו בכתיבת תוכן איכותי לאתר שלכם.
תוכן בעל ערך לגולשים, שימשוך אותם להישאר באתר שלכם ולא לחזור לחיפוש, ובמקביל שיכיל את מילות החיפוש שהוגדרו בצורה שוטפת ונעימה לקריאה.
בשלב השלישי והאחרון, תנו למנוע האלגוריתם של גוגל לעבוד.
בצורה עקבית האלגוריתם סורק כל אתר ומקדם אתכם בשרשרת התוצאות.
אם במעלה הדרך עולות בעיות או תקלות, בצעו הליכי אופטימיזציה ותיקונים שונים עד להצגה של אתר מושלם לכל גולש.
התוצאה האידיאלית מבחינת כל אתר היא הגעה למקום הראשון בתוצאות החיפוש .
למה להשקיע בקידום אורגני?
קידום אורגני הוא תהליך שדורש השקעה של זמן תכנון וביצוע. לא מעט בעלי אתרים לא ממש מבינים את החשיבות ופונים יש לקידום ממומן.
הקידום האורגני מאפשר לכם לקבל חשיפה מקסימלית של קהל גולשים ממוקד מטרה.
אם אתם ממוקמים מעבוד הראשון של מילת החיפוש “כרית” והלקוח שלכם כנראה חיפש אותה
בשביל לרכוש כרית חדשה, הסבירות שהוא יפנה לאתר שלכם ויבצע רכישה עולה פי כמה וכמה מאשר קידום ממומן כל שהוא.
הקידום האורגני חוסך לכם עלויות פרסום, מייצב אתכם כאתר איכותי ופותח לכם גישה קלה לתקשורת עם קהל הקונים והגולשים שמתעניינים בתוכן של האתר שלכם, בעזרת כלי העבודה שגוגל מספקת.
פרסום ברדיו ובטלויזיה