אם יצא לכם להסתכל על קידום אתרים מחירון, ככל הנראה הבנתם כי המחירים לא אחידים.
כל חברת קידום אתרים בגוגל, מציעה את העלויות שאותן היא רואה לנכון.
אז איך אתם תוכלו לדעת על פי מה באמת נקבעת העלות? זוהי השאלה החשובה ביותר.
הרי לא תרצו למצוא את עצמכם משלמים על הקידום של האתר יותר ממה שאחרים משלמים.
קידום אתרים מחירון – אילו פרמטרים משפיעים עליו?
הניסיון של המקדם:
זה ללא ספק אחד מהאלמנטים המשמעותיים ביותר שעשויים להשפיע על העלות של הקידום.
ככל שהחברה או המקדם יהיו יותר מנוסים, כך העלות הכספית עשויה להיות גבוהה יותר.
כך שעליכם לקחת את זה בחשבון כאשר אתם בוחרים בחברה או במקדם אתרים.
שעות העבודה הנדרשות:
קידום אתרים אורגני בגוגל יכול לקחת לא מעט זמן, ולכן כמות העבודה משפיעה על המחיר.
ככל שמאמצי הקידום ידרשו יותר זמן, כך מן הסתם העלות הכספית תהיה גבוהה יותר.
הרי אתם בוודאי מכירים את המשפט שזמן שווה כסף, זה תקף גם על קידום אתרים באינטרנט.
כמויות המאמרים באתר:
קידום אתרים מחירון נקבע בין היתר גם על הדברים שלא בהכרח קשורים למקדם עצמו.
בכדי שהאתר יצליח, צריך להכניס אליו לא מעט תוכן חדש – תוכן שמתאים לקידום.
ככל שהמקדם יצטרך להכניס יותר תוכן לאתר, כך העלות הכספית גם היא צפויה לגדול.
איכות הקישורים:
האיכות של הקישורים היא אלמנט נוסף שעשוי להשפיע על העלות של חבילת הקידום.
ככל שתרצו לקבל קישורים מאתרים איכותיים יותר, כך תצטרכו לשלם על כך יותר.
אם תרצו להסתפק בקישורים פשוטים יותר, העלות של החבילה צפויה להיות נמוכה יותר.
לעיתים מדובר על הבדל של מאות שקלים, כך שמוטב לקחת את זה בחשבון.
קידום אתרים זול – הוא לא בהכרח יהיה גם מאוד יעיל
זה נכון שאתם צריכים להסתכל על קידום אתרים מחירון בכדי לעשות את ההחלטה הסופית.
אך תיקחו בחשבון כי כל מה שיעלה לכם זול, ככל הנראה יעלה ביוקר בראייה לאחור.
רק אם תבחרו מקדים אתרים מנוסה תוכלו להיות בטוחים כי אתם בדרך הנכונה להצלחה.
אפילו אם זה יצריך מכם להכניס את היד עמוק יותר על תוך הכיס, זה יהיה שווה את ההשקעה.